دوستان من از همینجا اعلام میکنم که این نسخه رو دانلود نکنید ( مشکل داره اشتباه من رو نکنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
دوستان من از همینجا اعلام میکنم که این نسخه رو دانلود نکنید ( مشکل داره اشتباه من رو نکنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
कभी हार
چه مشكلي داري عزيزم ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ZeroX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
وقتی میخوام جواب یا پست ارسال کنم اول نشان گر موس رو میتونم ببینم ولی وقتی صفحه کامل لود میشه هم نوشته ها میره سمت چپ و هم نشان گر موس دیگه چیداش نیست قابلیت انتخاب هم از بین میره نمیدونم والا چش شده این مرورگر ولی از نظر سرعت عالیه
M A H R A D (03-04-08)
164 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 164 میهمان)
Bookmarks